onsdag 14. desember 2011

Ruskevær

Koselig inne når det sludder og blåser ute. Era og jeg rakk morgenturen vår, før ruskeværet tok overhånd. Det er fortsatt mørkt ute - vi har tent et par stearinlys, spist frokost og planlegger nå dagens gjøremål. Jeg har et spennende møte med en av Vigra`s kreative sjeler i dag og håper det kan bli noen koselige bilder.

I morgen tidlig reiser jeg tilbake til Oslo - og da skal alle bilder være ferdig fotografert, så kun finpussen gjenstår. Jeg kjenner at jeg begynner å glede meg til alle bildene er ferdig innlevert.

Kanskje blir det også en tur ut for å knipse båra og storhavet i dag. Jeg har ikke fått oppleve så mye vind i høst, så jeg har jo veldig lyst nå som jeg har muligheten, men jeg må vurdere om det er tørt nok for kameraet mitt. En innholdsrik dag blir det uansett :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar