tirsdag 13. desember 2011

Morgentur, havregrøt, kreative krumspring og Lucia

Eksamensoppgavene ruller konstant i hodet mitt. Jeg prøver å klekke ut idèer som jeg føler stemmer overens med oppgaveteksten - og det har landet noen konkrete planer som skal fotograferes i dag - og noen i morgen.

Era har fått morgenturen og frokosten sin, så hun har sovnet igjen. Jeg koser meg med havregrøten og kaffen, mens jeg venter på at dagslyset skal bryte nattemørket, så jeg kan begynne på mine fotooppgaver! Jeg håper det blir en produktiv dag.

Utfordringen med en slik eksamen på denne tiden av året, er de korte dagene - og det begrensede lyset. Det er jo den mørkeste tiden på året. Jeg håper uansett at resultatet blir noe jeg kan være fornøyd med :)

Det er Lucia-dagen i dag - snart jul - og neste uke, på denne tiden er jeg heeelt ferdig med eksamen og skole! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar