onsdag 14. desember 2011

Veldig fornøyd...

Jeg er veldig fornøyd med dagen! Alle fotooppgavene gikk som de skulle - og jeg gleder meg til å begynne redigeringen! Heeeele morgendagen skal gå med til redigering! Jeg har besøkt en ekte kunstner og laget en liten fotoreportasje om hans "litt annerledes jul" - jeg har vært på Alnes og hilst på vinden, det frådende havet og de forførende vannhestene - og sist men ikke minst fotografert en venninne til composittoppgaven min!

Det er alltid en nytelse å komme ut dit bårene slår mot land med slik kraft at de tar pusten fra enhver! Ingen steder i Giske kommune bryter båra som nettopp, på Alnes! Det er ikke foruten grunn at stedet er en av kommunens mest besøkte  attraksjoner! Era koste seg også glugg der ute i dag. Vinden rusket henne godt i pelsen - og bårebruset overdøvet alt, mens jeg holdt på lua med den ene - og kameraet med den andre! En forfriskende og herlig dag! 

Påfyll!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar