lørdag 19. november 2011

Med et smil

Jeg går rundt med et smil - mer og mindre konstant, kjenner jeg! God å være hjemme! Godt å være en del av så mye! Godt å kunne dra frem og tilbake - mellom Oslo og Vigra! Godt å ha mennesker jeg er glad i! Godt å være hjemme hos gutten min!

Ute regner det - her inne i stua sitter jeg - på gulvet ligger Era og pusene -  og oppe ligger Joachim og sover! Lørdag morgen hjemme! Ingenting er vel bedre enn det! Fin musikk strømmer ut av høyttalerne, et lys er tent på bordet og kaffekoppen er snart tom! Bedre enn akkurat nå kan jeg nesten ikke ha det! Kjenner jeg smiler!

I går startet dagen med kaffe hos min nydelige venninne, Anita! Latter og gode samtaler! Kvelden bragte meg til Teaterfabrikken sammen med mine barndomsvenninner, Eva og Vibeke! Mer latter, god mat og ubetalelig underholdning! Vi ble invitert på et glass vin hos en av Teaterfabrikkens heltinner, før natten kallet og vi dro hjem! Siste nattetimen før sengetid fikk jeg sammen meg gutten min, som spilte gitar til meg - mellom fine samtaler om stort og smått i livet! Vi smilte!

Nå snart skal jeg ut på et oppdrag! Forevige venninner som feirer en venninne som skal gifte seg! Jeg vet de gleder seg - og jeg er heldig som får lov å forevige et par av dagens øyeblikk!!

Kjenner jeg smiler :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar