søndag 20. november 2011

Lysrunden!

Her på landet har vi noe vi kaller å "gå på lyset". Det er uventet besøk som titter innom når de ser folk er hjemme og det er lys. Det er noe av det beste ved å bo på landet. Plutselig får du besøk. Noen banker på døren - eller sender en sms og lurer på om du er hjemme! Jeg har hatt besøk og gått på besøk.

 Etter fotooppdraget i går, var jeg innom en venninne på et glass vin, før jeg var invitert på middag til en annen. Ja takk begge deler er det noe som heter. Hvordan være mest mulig sosial på kortest mulig tid. Tror jeg har doktorgrad på det fagfeltet. Udelt koselig var det iallefall. Det ble gode samtaler, smil og noen tårer med.

I dag har Era og jeg vært på en god tur. Vi tittet innom Martha og Lise på vei hjem. Martha og Guri var i full gang med å sy rullepølser - og Lise heklet. Kaffe fikk jeg begge steder ♥

Era hadde en date med Balder - så de fikk lekt og boltret seg en stund, på storemarka ved mormor. Lykke ♥ 

Nå nyter vi ettermiddagen, før middag venter hos mamsen og papsen! Lucky, lucky!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar