torsdag 17. november 2011

Home is where the ♥ is

Hjemme! Så godt å komme hjem etter dager i tigerstaden. Jeg nyter hvert et sekund på skolen - og tar til meg alt hva Oslo har å by på, men å komme hjem slår alt! Hjem til Joachim, Era og pusene! Stulle hjemme - lage kos for mine kjære! Vinteren banker på døren, med sine kalde grader, i Oslo, så det var godt å komme til Vigra og kjenne at luften fortsatt puster høst!

Vi har hatt lange dager på skolen - opp i 15 timer pr dag! Jeg har til dels sovnet i sofaen hos Margrete etter endt skoledag! Men i går avsluttet vi kl 16 - og gikk ut og spiste sammen, flere i klassen! Jeg introduserte Rice bolle for de - og den slo virkelig an!! Rice bolle er min nye favoritt - ved siden av Jonoe, så klart! Smakfull thaimat av høy kvalitet, til en rimelig penge! Bare 135 kr for en hovedrett - og da får du en stor porsjon!

I går hadde vi også Ashley Cameron for første gang!! Timene stod helt opp til forventningene - og han tok oss med storm! Utrolig lærerikt - og absolutt den meste lærerike Photoshop-timen til nå!! Link: Ashley Cameron
Neste helg fortsetter vi med Workshop med Ashley! 5 intensive dager! "Helvetesdager" blir de visst kalt! Gleder meg!

I helgen har jeg noen spennende oppdrag, så jeg får begynne å legge noen planer for gjennomføring allerede i dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar