onsdag 19. oktober 2011

Koselige dager Bærum...

Denne uken bor jeg hos Charlotte, Olivia og Jenny! Øyvind er i Canada, så det er vi jentene som regjerer hjemme! Verdens søteste og snilleste 3-kløver! Og - med meg på laget, verdens snilleste 4-kløver ;) Mye smil og latter! Ittno styr med desse jentene nei :)

Printing på skolen,  porteføljearbeid og forberedelser til neste ukes moteshoot med Julie Pike har preget denne uken. All lærdom i de forskjellige fagene begynner å finne sin plass i hodet mitt! Deilig å kjenne en annen mestring i foto - kjenne at jeg kontrollerer resultatet bedre enn før! Det er den tryggheten jeg har vært på jakt etter - spesielt når jeg skal ta på meg oppdrag fra andre!
I dag har jeg knipset de 2 vakre jentene her i huset! Gleder meg til å ta en nærmere titt på resultatet - og kanskje ta noen print som takk for gjestfriheten!

Nå er jentene på turn - og jeg har tutlet til en hjemmelaget blomkålsuppe, fyrt opp i peiset og tent noen stearinlys....så snart skal vi sette oss til bords og nyte kvelden!

Håper du også har noe å glede deg til :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar