fredag 21. oktober 2011

Hjemme på Vigra!

Det ble mange timers venting på Gardermoen i går kveld, før Norwegian endelig lettet sine vinger og fløy meg hjem! Utrolig kjedelig med forsinkelser - men alt var glemt da jeg kom hjem til min herlige familie! Pappa hentet meg, hjemme hadde mamma kommet på besøk, Joachim ga meg en stoooor klem mens Era spant rundt beina mine, snuste og kuret seg - og helst ville ta en bit av meg. Hun smattet på fingrene mine, logret og laget morsomme lyder!! Herlig med slik fantastisk velkomstkommitè! Bare kattene virket lettere avmålt og supercoole! De så på meg med matblikket og ventet at jeg skulle fylle opp matfatet - men etter det hadde de tid til kos! Hihi!! Katter er morsomme!!

I dag skal vi bare kose oss! Det blir en tur bak Molnesfjellet med Era, en date for Era og Balder, så skal vi hjem og kooooose oss! Langt bad, fyre i peisen, bake godt brød - og lage kakao! Mmmm....gleeeeder meg allerede!

Ønsker deg også en herlig fredag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar