søndag 16. oktober 2011

En hel uke hjemme...


Tenk det har allerede gått 6 uker av semesteret på Bilder Nordic. Den siste uken har jeg tilbragt hjemme. En hel uke hjemme gjorde godt.

Jeg kjenner at det var overmodig å dra rett fra operasjonsbordet, med komplisert brudd i armen - og rett på flyet til Oslo. En tøff start! Men med jernvilje og en bedøvet hjerne går jo alt! Jeg hadde med sterke smertestillende fra sykehuset, så dømmekraften min var sikkert en smule svekket. Men godt er det med alt som går bra og som en kan se tilbake på med et smil!

Armen er temmelig ubrukelig ennå, men det kommer seg etter hvert. Et halvt til ett år oppbygging fikk jeg beskjed om. Om jeg er flink å trene kan jeg kanskje korte ned på den tiden :)

Uken hjemme har iallefall gjort underverker. Det gjorde godt med litt hvile - og fine stunder med mine venner og familie!

I morgen reiser jeg til Oslo for en ny uke på skolen. Kjenner jeg gleder meg som bare det. Spennende fag, kunnskapsrike lærere og en super klasse. Kan vel knappest ønske meg noe mer! Vi har 9 intensive uker igjen av semester, så her er det bare å henge med!


Jeg har også fått noen spennende oppdrag som venter meg! Mye i luften for meg denne høsten :) Nesten så jeg begynner å tro at det er min "nye vår" :)

Med de tankene skal jeg nå finne sengen.....klokken er nemlig 4 og jeg har virkelig kost meg med en kreativ natt! Bilder, musikk og redigering.....mens jeg ventet på tenåringen skulle komme hjem...

Natti natt til deg fra meg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar