lørdag 20. august 2011

Lørdagsmorgen etter mitt ♥


Morgenstund ved kjøkkenbordet! Kaffe i "Good Morning - koppen" min og brødskive med mitt hjemmelagde syltetøy! Kan det bli bedre? Jeg har laget 2 typer syltetøy i år! *Stolt*!! De ble kjempegode! Så gode at jeg må ha alt for mye syltetøy på når jeg unner meg en skive! Rips/banan-syltetøy og Jordbærsyltetøy!!

Det er en kjølig dag i dag, men stille og fint! Jeg har fått i oppdrag å fotografere en nydelig familie på 3 i dag - og gleder meg masse!

En venninne har ymtet om vi skal lufte kajakkene - så det er mulig vi gjør! Tenk at kajakken min har stått ubrukt i 3 år. Det er 3 år siden jeg kjøpte den - 12 år siden jeg begynte å drømme om den og fortsatt har den ikke fått luftet seg! Beskjeden avstandsforelskelse kaller jeg det! På tide vi gjør noe med det og kommer oss på havet vi 2 :) Jeg er redd det kommer til å gå over i en stormforelskelse med utsikter for varig forhold ;)

En herlig uke med kurs er over! Torild har lært oss masse - og jeg tror at mye av det kommer til å sitte i hodet mitt for alltid! Torild er en fortellerkunstner (om det er noe som heter det)! Fantastisk engasjerende og kunnskapsrik dame! Jeg smiler når jeg tenker på alle historiene hennes - spesielt den med kua og glittermusa!

Å sitte her ved frokostbordet og la tankene fly er en herlig start på dagen...så nå kjære dere, skal resten av dagen min begynne, med alt den har å by på! Kos deg du også....og gjør noe du har drømt om lenge....slik som jeg skal ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar