lørdag 4. september 2010

En liten høstferie i Oslo...

Oslo med gode venninner var noe jeg satte veldig stor pris på nå. Jeg fikk ikke tid til alle som jeg ville ha tid til, men det får bli neste gang når vi ikke er en hel gjeng som reiser sammen. Etter å ha bodd i Oslo i mange år føler jeg at byen er litt "min" og det er fint å kunne dele noe av "mitt" Oslo med mine venninner fra øya.

Mine venninner bodde på hotell og jeg bodde hos en av mine fantastiske Oslo-venninner. Hun har alltid døren åpen for meg. Både når hun er hjemme og borte. Hun er så gjestfri at det er som mitt andre hjem. Tenk å ha slike fantastiske venner. Jeg fikk invitert henne med på middag og introdusert henne for mine øya-venninner. En uforglemmelig lattermild kveld på byn ble resultatet av den introduksjonen. Dagen etter feiret vi en venninnes runde dag og de påfølgende dagene hadde vi herlige kvalitetstid og veninnekvelder. Jeg føler meg "blessed". Jeg er lykkelig for å være omgitt av fantastiske mennesker som setter pris på meg og mitt selskap. Kan man ønske noe mer :)

Takk kjære venninne for din gjestfrihet og varme, omsorgsfulle hjerte :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar