lørdag 4. september 2010

Canon EOS 550 D

Etter en tid uten kamera skal jeg endelig få mitt Canon EOS 550D i hus :) O`lykke!!!!!! Hvilken gledens dag det skal bli.

Jeg savner sårt å ikke kunne forevige det jeg ser rundt meg i det daglige. Være seg himmelen, havet, naturen som omgir oss, menneskene jeg møter og er glad i. Dagene tikker avgårde med millioner av muligheter til å forevige noe gjennom fotografi. Den kribling jeg kjenner i kroppen når jeg ikke får levd ut mulighetene er nesten vond. Skapergleden er drivkraften i meg. Det er vondt å forlate gode motiver. Som å glemme gode historier man ønsker å fortelle.

En dag skal også de historiene få komme ut. De jeg tenker på og ønsker å male ned på papiret med vakre bokstaver, spennende bokstaver, dramatiske bokstaver. Men først, aller først er det mine bilder jeg vil formidle....så kommer historiene mine senere :)

Jeg vet ikke om noen eller hvor mange som følger bloggen min, så jeg har registrert teller i dag http://bloggurat.net/minblogg/registrere/3aee2073c1376c40ac2eb130ed4e9ccc66028415

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar