onsdag 27. februar 2013

Yrende dager :)

Etter utallige dager med senvakter, fikk jeg noen fantastiske fridager, som startet med bryllupsfoto i et nydelig vårvær! 

Fra kreative timer langs strendene, med de forelskede nygifte, satte jeg meg i bilen med min kjære venn og dro til fjells!! Bjorli, hyggelige, rause og gjestfri familie og venner ønsket oss velkommen med peisvarme, hyggelig og lett stemning, god mat og gode viner!!

For en start på helgen!

Søndagen tilbragte vi i løypene på Bjorli - og jeg fant min lille favorittløype!
Det er ikke mange turene jeg har hatt i slalåmbakken det siste tiåret, så jeg tok det rolig!
Veeeeldig rolig, mens de andre fikk boltre seg med litt mer aggressiv kjøring :)

Søndagen ble avsluttet med et skikkelig stjernefall på toppen av fjelltrekket!!
Jeg fikk meg en god latter - og kanskje en liten kul i hodet,- men ingenting så galt at det ikke er godt for noe!
Viktig å ha noe å le av - og jeg ler gjerne av meg selv ;)

Konklusjon:
Nydelig tur, med nydelig kavaler og flotte, nye bekjentskap!!


Mandagen ble like vakker!
Sol, sol, sol og vårlige fornemmelser!

Tur i fjøra med nydelige Anita, Lias og Era!

Kaffi, Kvikklunch og panoramautsikt til vågen, med sitt yrende fugleliv - og plaskende seler ved Kobbeskjæret!
Herlig, herlig!

Anita inviterte på nydelig middag, gjestfri og søt som alltid :)

Og så kom kvelden, fullmånen og et bad i min gode venninne, Marthas, jacuzzi!!
Jeg er heldig, heldig, heldig



Fantastisk solnedgang, mandag....sukk...så fredfullt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar