torsdag 14. februar 2013

Tanker en morgenstund

Nesten litt rart at et B-menneske som meg er så glad i morgener! Når jeg har fått mine 7,5 sovetimer, så spiller det liten rolle hva klokken er på døgnet, - men selv en som elsker både sene kvelder og tidlige morgener må sove! I natt derimot våknet jeg - lyyys våken - klokken 05.50! Helt sant - lyyyys våken!! Ute ulte vinden og det hadde vært perfekt om jeg sovnet til en liten time til, - men den gang ei! SÅ jeg sto opp - fyrte i peisen - skrudde på radioen - tente lys - kokte kaffe - laget frokost - og nå sitter jeg altså her - med mye tid til overs og venter på at husets arveprins skal våkne til liv :)

Jeg måtte neste legge ved bilde av den fine koppen min! Kunne så klart ikke gå forbi denne, på Kremmerhuset, B-menneske som jeg er :)


"The earlybird gets the worm - the second mice gets the cheese" Herlig, ikke sant? 

Jeg vil ønske dere alle en fin "Valentinsdag" - gled noen - eller flere som du har kjær - en kjærest - en venn - venninne - en mamma eller pappa!
Det lærte jeg som utvekslingstudent i USA, at det måååå ikke være en kjærest som får oppmerksomhet av deg på denne dagen - hvorfor ikke ta med en blomst - eller sjokolade til dine foreldre eller en venninne!

Det viktigste må være å vise og spre kjærlighet!
Tenk så glad de blir



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar