fredag 16. mars 2012

Lerka synger høyt i sky - og ringer våren inn på ny!




















Jeg sitter med frokostkaffen og tenker på dagen i går. En aktiv og supersosial dag med masse besøk - tur innom mamma og pappa, som jeg gjør hver dag - og godtur med Era, avsluttet med en kaffe hos Martha - før et glass vin hos Anita!

Alltid koselig å bruke morgenstunden til å reflektere over livet og tenke på de jeg er glad i, mens jeg koser meg med frokostkaffen :) "Hver dag er en sjelden gave"! - og dagen i dag skal gripes - som dagen i går! Mange fine stunder venter meg!

Nå er solen i ferd med å farge himmelen gul - og omrisset av Lepsøya melder om en solrik morgentime! Og vet du hvem jeg nettopp fikk høre synge? - Lerka! På milde vintre kan Lerka overvintre, men den begynner ikke å synge før det våres - og det skal vel være et av de sikreste vårtegn, når "lerka synger høyt i sky - og ringer våren inn på ny" :)

Nå skal Era og jeg på morgentur - gradestokken viser 7 grader, mot gårdagens 11 varme! Deilig, deilig med tidlig vår! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar