fredag 6. januar 2012

Peter Pan, Snøfnugg og Sushi

For en herlig dag - med en perfekt avslutning, på kveldstur med Era, under eventyrlig "Peter Pan-himmel".

Vinterjenta frydet seg over den lille snøen som hadde dalet til bakken og boret nesen ned i det kalde for å snuse seg frem til kjente lukter langs veien. Stjernene funklet høyt der oppe - månen lyste opp himmelen - skyene  - og tegnet fjellene lysblå. Den isdekte veien glitret som millioner av diamanter - havet lå så stille og i vannkanten skvulpet havet med varsomme sommerlyder, før lette snøfnugg igjen dalet fredfullt fra himmelen. Vakrere kan ikke en kveldstur bli. Ikke for meg iallefall :)

Vi startet dagen med tur - og frokost med verdens beste Martha! Koselig start på dagen, før bytur med mamma, hyggelig ettermiddag med Joachim, kaffibesøk hos Lise og min bror - og til sist men ikke minst besøk hos Anita, Bjørnar og Ask.

Jeg fikk overvære den vakreste lille intimkonsert av Ask på nymontert trommesett, akkompagnert av pappa Bjørnar på flygel og mamma Anita på gitar - og sang :) Heldige meg var publikum - og fikk fantastisk servering av sushi og et glass vin!

Tenk om alle dager var som denne! Jeg er så heldig, så heldig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar