fredag 6. januar 2012

Livets beste ingredienser :)




















Nok en dag med livets beste ingredienser :) Venner, familie, mat og tur!!

Firkløveret, Era, Balder, Solgunn og meg, var på tur bak Molnesfjellet igjen, i dag! Til randen med tull, tøys og fantestreker igjen - og i dag økte jeg egen markedsverdi med verdens beste godbiter, nemlig kylling! Jeg skal si deg jeg ble populær. Det var ikke engang i tankene til Era å vandre så alt for langt bort i dag, det gjorde hun nemlig på forrige tur, lille fantete "Frøken Detektiv"! Hun fulgte sporene etter andre hunder - og glemte meg heeeelt! Jeg vurderer innimellom på om hun burde blitt sporhund!! Det hadde hun sikkert syntes var hivens.

I kveld ble det også en kaffe hos Lise og bror, før Joachim, Simon og jeg var invitert på middag til Anita, Bjørnar og Ask. Anita disket opp med noen smaksbomber av noen vår-ruller. Jeg kan fortsatt kjenne smaken. Nok en supertrivelig kveld, sammen med herlige folk. Joachim og Bjørnar spilte gitar, etter at Anita var så snill å skifte strenger for Joachim - og Joachim bidro med teknisk hjelp med den nye tv`n :)

Nå er jeg vel hjemme i stua - lysene er tent - og på skjermen snurrer legendariske Ringenes Herre .... og jeg blir aaaaldri lei :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar