onsdag 4. januar 2012

En smygende vårfølelse

Selv om det er kaldt ute, så har vi fortsatt ikke snø på Vigra, så den rette vinterfølelsen har jeg ikke fått enda.

I dag ryddet jeg bort jule, på kjøkkenet - kjøpte vakre Hortensiaplanter og fant frem blomstervasen som synger om vår og sommer. Deilig med vårfarger på kjøkkenet - og jeg må innrømme at jeg fikk et lite snev av vårfølelse, men det var helt til jeg og Era tredde lua nedover ørene og gikk ut i den kalde ettermiddagen.

Etter den supergode brennsnutmiddagen, laget vi en lett dessert av blåbær og litt sprutekrem fra julekosematen :) Deilig, vårlig og forfriskende - på lekkert service fra PIP Home.

Jeg har sagt det før - og mener fortsatt at maten smaker enda bedre på et fint service ♥





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar