søndag 11. desember 2011

Tredje søndag i advent

Jeg lever på adventstiden fra i fjor - koselig å lese tilbake i bloggen min nå som jeg ikke har tid til så mange forberedelser! : Link til advent 2011

I går var jeg så heldig å få fotografere i et bryllup. Et nydelig par ble smidd i hymens lenker. Redigeringen må vente til etter eksamen, men jeg har smugtittet litt - og det skal bli en glede å få begynne redigeringsarbeidet.

Kvelden ble avsluttet i hyggelig lag, sammen med en munter jentegjeng, i lutefisklag!

Dagen i dag prioriterte jeg sammen med Era - Balder og "pappa`n" til Balder, på en langtur. "Mamma`n leser til eksamen. Jeg har også eksamen denne uken. En ukes hjemmeeksamen - og da hjelper det på å lese litt om juleforberedelser og kos fra i fjor.

Etter turen i dag var det ekstra godt å krype opp i stolen å planlegge neste ukes fotoshoots. En spennende uke skal det bli :) Om en liten uke er jeg ferdig med semesteret på skolen - og grunnutdanning i fotografi. Tiden har flydd av gårde.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar