mandag 19. desember 2011

Siste dag i Oslo

Lørdag hadde jeg siste dag i Oslo, sammen med min gode venninne, Margrete. Vi hadde en slow start på dagen. Det var ikke fritt for at jeg var sliten etter lang eksamen og ikke minst nattens fest.

Vi ruslet nedover Grunerløkka og tok en deilig lunch, på Godt Brød. De har alltid nykvernet kaffe, nybakt bakverk i alle varianter - og stort utvalg i pålegg, grønt og gode majoneser, pestoer osv.

Jeg har ikke hatt tid å tenke julegaver i desember, så jeg benyttet lørdagen til å finne fine presanger til alle mine kjære. Jeg elsker å kjøpe gaver til andre, men i år er lommeboken temmelig slunken, så jeg måtte tenke meg nøye om for hver gave jeg kjøpte. Jeg fant heldigvis gaver til alle, som jeg ble veldig fornøyd med - så gjenstår det å se om jeg gjorde gode kjøp. 

Ikea fikk også en lynvisitt av meg. Jeg hadde så lyst å kjøpe med meg bilderammer til noen av bildene jeg har knipset i høst. Jeg har noen fine minner jeg gjerne vil ta vare på. Det ble en skikkelig utfordring å få med alt i flyet - men med god planlegging - og strukturert pakking er det utrolig hva man kan få med seg. Alt er iallefall vel hjemme nå. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar