fredag 2. desember 2011

Første smakebit av adventstiden

I kveld får jeg en liten smakebit av advent! Det blir litt ekspress-pynting - og ekspress-kosing før jeg drar til Oslo igjen! Jeg lytter til "Another year has gone by" - og "Dont save it all for Christmas Day", med Celine Dion! Den gjør meg alltid melankolsk - men det er en god følelse igrunnen. Den får meg til å tenke på alle jeg har kjær - og hvor heldig jeg er i livet, på tross av de oppoverbakkene jeg innimellom har måtte tåle. Jeg tror alle har sine oppoverbakker - og i de fleste tilfeller vokser vi oss sterkere etter motgang. Gleden over livet og de vi omgir oss med blir sterkere. Det er kanskje det som er livsvisdom. Ikke vet jeg.

Godt å sitte inne, se på lysene og lytte til vinden ute, mens Celine synger Ave Maria!

Selv om jeg kun har et par dager hjemme nå, skal jeg nyte hver time "These are the Special times" ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar