tirsdag 29. november 2011

Rolig kveld

Første rolige kveld på lenge. Koselig hjemme i leiligheten hos Margrethe. Jeg har laget litt julestemning for henne, med en nyinnkjøpt krukke med juleblomster. Vi har tent lys, kjøpt mandariner og pepperkaker! Deilig med et pusterom i desse hektiske, lange skoledagene.

I morgen har jeg booket printer fra kl 9. Portefølje-eksamen, mandag, nærmer seg med stormskritt - og alt må være ferdig. Det blir spennende å høre hva Hans-Olav, læreren vår, sier om det ferdige resultatet. Jeg er iallefall fornøyd - og det er tross alt det viktigste.

Torsdag har jeg to fotoshoots, da jeg skal forevige to små familier - fredag reiser jeg hjem til Vigra - og lørdag - og søndag har jeg nye fotoshoots! Det blir få pusterom til juledilldall denne julen, dessverre! Jeg som alltid  koser meg slik med jul - og forjulstid, - men dette blir uansett en uforglemmelig periode.

Nå er det kvelden her - og om få timer skal jeg gjøre en ny innsats på skolen. Ute blåser og regner det. Jeg tenker nok det er siste rest av stormen på sørlandet som feier innover byen her. Jeg gleder meg til å krype under dynen og samle nye krefter til en ny og spennende dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar