onsdag 9. november 2011

Hektiske dager...

Det er så mye som skjer på skolen - og sosialt at jeg glemmer helt å titte innom bloggen min! I dag har vi fridag - og en gjeng fra klassen har booket studio! Vi skal gjøre noen skoleoppgaver som skal innleveres i morgen! Senere i dag skal jeg ut til Oslofjorden på fotoshoot med en fra klassen, for å ta bilder til en annen innlevering fredag! Jeg har litt forventninger til den shooten - så kanskje kommer jeg til å dele med dere! Det er langt mellom bildene mine på bloggen min ser jeg - så jeg skal prøve å skjerpe meg der! Det er visst helt normal prosess det som skjer med meg - og de andre i klassen - at vi fotograferer mindre enn noen gang, nå som vi har begynt å tenke - ikke bare skyte fra hofta! Vi er i visst i endring og utviklig :) Morro det da - men føler kanskje jeg er litt mindre spontan på fotofronten! Den gode nyheten er at spontaniteten kommer tilbake :)


Denne uken fikk vi møte Robert Sannes, som skal følge oss frem til jul. Han er en fotograf jeg har veldig sansen for. En flott person med et spennende øye!! Link: Robert Sannes Vi har noen forventninger til oss selv også for de arbeidene vi skal levere inn til fredag.

I morgen har jeg fått en gave fra himmelen (i alle fall i min verden) - jeg har nemlig fått tilbud om å assistere superdyktige Agnete Brun, på en moteshoot i morgen - og mye sannsynlig får jeg navnet mitt kreditert i Dagbladet! Jeg gleder meg mer enn jeg kan forklare! Link: Omtale Agnete Brun

Da skal jeg ut og gripe dagen...håper du gjør det samme :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar