fredag 11. november 2011

Dagen med Agnete...

Dagen med Agnete var fantastisk! For meg var det som å tilbringe en dag med en popstjerne! En drøm å få assistere norges beste portrettfotograf. En glede å få hjelpe til med reflektorer og blitz - og helt utrolig at jeg fikk denne sjansen. Vi møttes kl 10, på Akershus festning, og holdt på til over 4. Jeg fikk se på bildene på kameraskjermen - men jeg gleder meg veldig til å se de på trykk også. Dagbladet har ikke lov å retusjere bildene etterpå - så det krever betraktelig mer av fotografen. Det ferdige resultatet må være tilnermet perfekt allerede i det det blir tatt. Artikkelen blir trykt på julaften - eller helgen før, i Magasinet!

I dag skal jeg ha flere timer med Robert Sannes, på Bilder Nordic, før jeg reiser hjem til Vigra! Jeg savner de hjemme nå kjenner jeg! Denne gangen ble jeg alt for lenge borte. Over to uker! Det blir godt å klemme både Era og Joachim - og treffe venner og familie :)

Men nå først, skal jeg på lunch med Pauline og jentene fra studietiden på Handelshøyskolen. (Vi måtte le etterpå - for vi hadde avtalt å møtes 11.11.2011, kl 11.00. Komisk :)

Bra fredag :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar