fredag 28. oktober 2011

Morgentanker på Thorshov

Morgenkaffe, brød og GodmorgenNorge på tv2.

Denne uken bor jeg hos Margrete igjen! Lucky me! Her bor vi 2 jentene på 30 kvm, i ett rom. Når man skal bo så tett kommer noen år i kollektiv godt med. Nesten rart hvor godt vi går sammen - og hvor runde vi er i kantene! Koselig har vi det i alle fall - og jeg er evig takknemlig til venninnene mine her nede i Oslo som har stilt opp som de har gjort! Uten dem hadde jeg nok hatt problemer med å gjennom føre dette halvåret på skole i Oslo. Tenk nå er jeg over halvferdig!

Margrete har allerede gått på jobb - og jeg koser meg med frokosten før jeg skal ta fatt på en spennende dag på skolen. Nå er moodboardet for fotoshooten på lørdag ferdig og oversendt til stylistene. Det blir spennende å se om jeg klarer å få frem litt av "feelen" som jeg har tenkt meg, men det våger jeg nesten ikke å håpe på. Spennende og lærerikt blir det uansett!!

Håper du også får en fin og lærerik dag.... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar