torsdag 27. oktober 2011

Høstdager
























Regn, vått, kaldt og vakkert! Nydelige farger på løvtrærne overgår det grå i naturen når skyene tetter seg og regnet faller. Det er vindstille i Oslo. Skjeldent sterkere en små vindpust. Man lener seg ikke mot vinden som på Vigra.

På fotoshooten med Eline tok jeg bilder av desse bladene mens jeg ventet, før hun kom! Nydelig ikke sant? De er tatt på Vigra! De ser nesten forfrosset ut - men de er bare dekket av sand. Her i Oslo er mange fortau dekket av tykke lag av løv - nesten som glatte bananskall!

Nå sitter jeg på skolen og klargjør for ny fashionshoot, til lørdag! Vi skal på en heldag med Julie Pike, til Losby Gods, sammen med 11 modeller og nesten like mange stylister/makeupartister! Ikke fritt for at jeg gleder meg noe helt vilt!!!

I går kveld var jeg på Jean-Michel Jearre konsert i Spektrum. Det er ikke lov å ta med kamera inn, så jeg knipset litt med mobilen. Jeg kan dele noen bilder når jeg får lagt de over til PC.

Med det ønsker jeg deg en finfin kveld.....min skal tilbringes her på Bilder Nordic School of Photography ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar