torsdag 6. oktober 2011

Mine øyeblikk i Tigerstaden…


Å rusle oppover en nesten folketom Karl-Johan en tidlig morgen, på leting etter en koselig frokostkafè, ledet meg forbi frokost-tv`s innspilling og opp til Kaffebrenneriet! Nydelig kaffe og en god sandwich med tunfisk var midt i blinken for en sulten mage!

Jeg hadde en lang samtale med en venninne på telefon og en svipp innom bokhandel Norli, før jeg møtte Unn og Knut til lunch. En knallstart på morgenen før workshop med skjønne Julie Pike! En nydelig dame med begge beina godt plantet på jorda! Jeg gleder meg allerede til neste gang vi skal ha henne!

Dagen ble avsluttet med forelesning om opphavsrett, med advokat King. Nå er jeg nettopp ferdig med et halvgodt Sushi-måltid på Gardermoen - og venter på tålmodig på flyet mitt hjem til mine kjære  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar