søndag 2. oktober 2011

En regværsdag i Oslo...

Takk for fine meldinger! Jeg har ikke vært så aktiv på bloggfronten i det siste, selv om jeg absolutt burde gjort det! Det skjer jo så mye spennende i livet om dagen!

Mine dager i Oslo er fulle av opplevelser og læring :) Skolen innfrir alle forventninger og læringskurven er bratt! Oslo har vist seg fra sin beste side, med de vakreste høstfarger og yrende kafèliv! Det har blitt noen kaffekopper siden jeg kom kan jeg love deg!

Jeg skal komme med flere bilder etterhvert....men nå har jeg fulle hyre med å gjennomføre og levere inn leksene mine til skolen :) Når jeg begynner å skape noen spennende resultater skal jeg dele med dere!

Når jeg tenker meg om kan jeg kanskje dele drømmeoppgaven min med der....det er litt "mareritt" fra barndommen...da jeg løp hjem på kveldene og var redd for spøkelser i nordlyset :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar