mandag 5. september 2011

Innedag...

Nesten ikke ut for dør - bare en liten tur!

Era hadde en date med Balder, som tydeligvis ikke hadde glemt at Era hadde løpetid sist de møttes, - meeen det hadde Era heeelt glemt, så hun var ikke intr i den slags i det hele tatt, til Balders store frustrajon! "Huff - neste gang velger vi tispe", sa pappan til Balder! "Hunnen blir ferdig med løpetida - men hannen har løpetid hele året han, om det er en tispe med løpetid i nærheten", la han til! Så sant, tenkte jeg - hmmm - jeg hadde bare ikke tenkt på det på den måten! Era var iallefall lykkelige, lekne, tullejenta som vanlig - og ville bare løpe med Balder - og rulle i det våte gresset! "No hanky panky"!!

Besøk av en herlig venninne som hadde med sin nydelige datter - og en gaaaave til meg !!!! Jeg, sååååå glad! "Solskinnsboken", som jeg hadde ønsket meg!

Middag og kake hos verdens beste mamma og pappa smakte fortreffelig - og resten av ettermiddagen gikk med til filmkveld av stort kaliber! Hele tre filmer rullet over skjermen i kveld! Godt å ta det helt med ro og få tankene over på andre ting når hånda mi verker som verst!

Nå er det natt i heimen....alle sover, utenom meg, - så nå gleder jeg meg til en stille time med Cecilia Samartins siste bok, "La Peregrina"!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar