tirsdag 6. september 2011

Bedre og bedre...

Bedre og bedre på alle fronter! Mindre smerter i armen....og nesten ferdig kjøkken! Føler jeg har sagt det en stund nå, men detaljene tar tid! Pappa hjelper med listing rund ventilatorhetta, så den skal endelig komme til sin rett!!

Frustrerende å ikke klare  gå lange turer med Era, men regner med at smerten avtar nok til at vi klarer en liten tur i helga! Besøk av mine kjekke venninner hjelper på rastløsheten - og i går kom skjønne Anita innom på kaffibesøk og min kjære Martha en lynvisitt på kvelden! Koselig!

I morgen er det duket for ny Oslotur og et par dager på skolen! Gleder meg!

Håper å supplere bloggen med litt bilder igjen, etterhvert! Bloggsiden min er forresten helt rar for tiden! Noen med teknisk innsikt som vet hvordan jeg kan stokke om på utformingen! Innholdet som skal på høyre side har fallt helt på bunnen av siden!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar