tirsdag 9. august 2011

Tilbakeblikk...


Jeg sitter og titter på bildene fra Sommerfesten, på Giske! For en fantastisk dag! For Anita og meg startet det allerede fredag kveld med forberedelser til artistlunchen vi hadde ansvaret for lørdagen! Alle detaljer skulle på plass til morgenen etter! Et finfint ansvar å ha!

Veldig stas å ønske velkommen og "mingle" litt med stjernene! Den største av dem alle, Fran Healy, fra Travis, var en utrolig hyggelig og jordnær kar! Jeg kom i hyggelig prat med både han, hans kone, Nora, og den nydelige sønnen Clay,- og plutselig var vi på fornavn! Jeg møtte på dem igjen, i Ålesund, lørdag og Nora stoppet for en prat! Hun ville ta bilde av meg og Clay :"we have to show daddy who we met"! Jeg ble *rødmende stolt og kry*! "See you next year, Monica", sa Nora før de gikk videre! Nesten for mye av det gode for en helt alminnelig Vigring :)

Etter vel endt artistlunch, hadde Anita og jeg tilgang "backstage" - og fikk mingle mer - og spise sushi og andre herligheter sammen med artistene! Jeg fant meg selv i lett samtale med både den ene og den andre stjernen, så jeg skal si deg at det ble litt av en begivenhetsrik dag!

Folkehavet og alle de fantastiske konsertene var "mindblowing". Det var en særdeles kald kveld - så jeg fikk bruk for både ekstra tøy og lua i sekken min :) Men - kjærligheten på Giske varmet godt ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar