mandag 8. august 2011

En regnværsdag i august...

Koselig inne når det regner ute! Stearinlysene er tent - det er lun og god stemning og jeg pusler med bilderedigering!

Kjøkkenoppussingen går sin gang - men myyyyye jobb må jeg si! Nå har snille pappan min kommet for å hjelpe meg med noen detaljer! Han er en slik pappa som kan ALT! Så fint med en slik snill og flink pappa! Jeg er heldig!

Sjefspusen vår, Nøstet, har barbert kroppen i dag! Stakkars! Han var full av klumper! Nå er det bare beina, løvemanken og halen som har pels! Han er så forkommen og stille, så vi steller fint - og holder han varm! Han sliter litt med å holde seg varm etter narkosen, så han ligger innetullet i teppe på fanget mitt og sover!

Era blør fortsatt - og suser rundt i en rosa Kari Traa boxer så det ikke skal dryppe på gulvet! Charming - og supersøt!! :)

Joachim har fått ny gitar - og spiller de vakreste melodier! Så utrolig koselig å lytte til! Tv`n får hvile - når han står for underholdningen!

Godstemning i heimen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar