tirsdag 23. august 2011

Siste innspurt...

Siste strøkene med maling - og siste finpuss på kjøkkenet! Den siste uken før jeg begynner på skole skal de løse brikkene falle på plass, her hjemme! Iallefall nesten! Det er alltid nye prosjekt jeg kan begynne på, men målet er at det skal være trivelig å komme hjem i helgene, til et koselig og innbydende hjem...uten så alt for mye mer oppussing på plakaten :) Høres nesten utrolig ut!

Jeg fikk timeplanen til studiet på Nordic School of Photography, i dag - og jeg er kommet i A-klassen :) Gleder meg masse! Spennende fag med vannvittig kunskapsrike lærere!! De første flyturene tur/retur er booket! Det skal bli noen tusenlapper i flykostnader, men jeg er så heldig at venninnene mine i Oslo åpner dørene for meg og lar meg bo :) En utrolig gjestfrihet! "Vil dere virkelig det da", sa jeg!! "Klaaart det", sa de! "Da får vi jo se mer til deg"!! Hørt på slik hjertelighet! Nydelige jenter som jeg er så glad i - alle som en!! Gleder meg masse til å se mer til dem også!! Jeg er heldig :)

Nå har roen senket seg for kvelden, Mat Kearney synger til meg, fra Spotify, stearinlysene er tent, Joachim, kattepusene og Era sover - og jeg pusler med mine småting! Kveldene er mørke nå - og det er igjen koselig å se lysene blafre i vinduskarmen mot det dypblå kveldslyset.

Ingenting gir meg mer ro enn den siste kveldstimen når alt og alle har gått til ro...da spirer kreative tanker og drømmene får vinger...

Jeg ønsker deg en nydelig natt der ute...jeg skal tilbringe resten av min i søte drømmer....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar