tirsdag 16. august 2011

Gladjentene....


Era og jeg har hatt en herlig ettermiddag på Roaldsanden! Gladjenta løp fri over den langstrakte stranda! Ut i sjøen, over sanden, tilbake og ut i sjøen igjen, i kjempetempo, før hun la seg ned i svale rolige bølger og bare koooste seg! Hun er så herlig og tøysete!

Era er ferdig med løpetida (tror vi)! Hun har iallefall sluttet å blø - men løper det gjør hun stadig! Så det har gått aldeles finfint! Så nå vet vi litt hva vi går til neste gang :)

På førstehjelpkurset i dag lærte vi av sykepleier Toril at noen mennesker er utstyrt med mer lykkehormoner enn andre! Jeg tror nok at både Era og jeg er av de heldige som har fått mer lykkehormoner enn gjennomsnittet! Det er ikke få ganger jeg har fått kommentaren at "Du smiler alltid du" - "Du virker jo alltid så glad". Slik tror jeg det er med Era også! Hun virker alltid så glad! Herlig, herlig! Det er ikke for uten grunn vi 2 går så godt sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar