tirsdag 30. august 2011

For noen dager...

Nedtrapping av kjøkkenprosjektet mitt og hyggelige dager med min kjære venninne; Martha, før helgen, gikk brått over i smertefulle dager på sykehus! En helt annen avslutning før skolestart enn det jeg hadde tenkt meg!

Med brukket hånd og forferdelige smerter ble jeg innlagt på Åse sykehus - og operert! Komplisert brudd som vil ta måneder å bli bra! Uflaks kaller jeg det!

Nå som jeg sto på trappen til nye og spennende utfordringer på jobb og utdanningsfronten! "Life is a bumpy road"!

Utskrevet fra sykehuset i går, dro jeg nesten rett avgårde til flyplassen! Så her sitter jeg i leiligheten til min gode venninne, Margrete, ferdig med første skoledag - og ved godt mot! Full av smertestillende hadde jeg litt problemer med å holde meg våken på skolen idag - men det gikk heldigvis fint! Jeg får håpe smertene gir seg snart! I morgen blir det i alle fall en spennende dag på skolen, med to helt fantastiske lærere....

Jeg gleeeeeder meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar