onsdag 27. juli 2011

Tusletasledag :)

Era og jeg tusler hjemme i dag! Tapetserer, maler og ordner! Koselig arbeid og koselig selskap! Jeg holder på med sluttarbeidet på det evigvarende kjøkkenprosjektet mitt! Det skal bli så fint når det endelig blir ferdig. Det tar tid når jeg gjør alt alene.

Jeg har en del redigeringsarbeid av bilder, men jeg har ikke klart å konsentrere meg om det de siste dagene. Jeg kjenner energien kommer tilbake og tenker jeg fortsetter med bildene i helgen.

Kameraet har også lagt på hyllen denne uken, så jeg får ta det med på noen lufteturer i helgen. Det skal bli godt. Ingenting er som en tur med kameraet over skulderen. Da koser jeg meg virkelig.

Era har som dere vet løpetid. Det går faktisk veldig fint. Hun er blitt litt roligere enn de første dagene. Men turen til Breisanden i går var hektisk for henne. Hun hadde mye energi som ville ut - lukter som måtte snuses inn - andre hunder hun gjerne skulle lekt med - og fullt av mennesker i alle retninger hun gjerne skulle hilst på. Som regel går vi nesten alene der ute, men i går var det særdeles trafikkert! Era fikk en supert kompliment her om dagen. En av ungdommene som går her hjemme hos oss sa: "Jeg tror Era er den snilleste hunden jeg noensinne har møtt". Og - det er hun virkelig! Ei nydelig og folkekjær lita pie!

Solen har tittet frem. Den varmer så godt og gjør ting litt lettere. Tårene triller fortsatt når jeg hører flere historier fra tragedien den 22. Jeg sender mine tanker og kjærlighet ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar