tirsdag 26. juli 2011

En gledelig nyhet for meg ♥

I alt dette triste som skjer om dagen har jeg fått en gledelig melding. I den store sammenhengen så er det så ubetydelig, men for meg var det en herlig melding å få! Godt å få frem smilet i dag! Jeg er nemlig kommet inn på Link: "Nordic School of Photography"! "O`lykke"!! Opptaksprøven min ble godkjent! Jeg kjenner sommerfugler og glade apekatter bykser rundt i magen min! Jeg føler meg så heldig som får lov å videreutvikle meg innen min hobby. Den aktiviteten som gir meg aller mest glede i hverdagen! Dette gleder jeg meg virkelig til!!

Alt settes i perspektiv etter siste ukes hendelser, men jeg tror uansett det er viktig å tillate oss selv å glede oss over de gode ting som passerer vår vei. Omtale av skolen: her!

Se listen over "lærere" her ..... åååå så jeg gleder meg!!

Ta vare på hverandre....og gled deg over de gode stundene livet gir ♥

2 kommentarer: