fredag 20. august 2010

Roald Spa.....



Badet i kveld gav meg den store spa-opplevelsen. Min gode venninne hadde tatt med duftlys - og tente de på stranden i den myke sanden. Nattemørket krøp innpå ettersom vi svømte utover mot sandbanken. Havet lå blikkstille og de eneste lyden var de rolige bølgeskvulpene og våre egne stemmer. Å ligge å flyte på rygg og se opp på stjernehimmelen var rett ut fantastisk. Dette nattbadet gikk inn i rekken som et av de aller beste. En skikkelig høydare. Takk igjen, min venn, for at du gjorde dagen enda mer spesiell, med ditt nærvær.....

2 kommentarer:

  1. Det var en rett fantastisk midnattsbad. Vebjørn sier at sjøen er varmest i september så kanskje vi tar mange flere:):):)

    Her oppe har det vært stressa!!! dager - gleder meg til helg:) tudelu og snakkes:)

    SvarSlett
  2. Så denne kommentaren nå....måneder etterpå :) Ja - i september har sommeren varmet opp sjøen i flere måneder...og kulden har ikke rukket å bli kaldere. Så rart at jeg skulle se denn nå - for jeg sitter nettop og smaker på et potensielt sjøbad. Hadde vært stas nå :)

    SvarSlett