mandag 15. april 2013

En ny kreativ tørke...

Ukene går uten at jeg skaper....dagene går, med helt andre gjøremål enn foto og kreative krumspring. Jeg er sulten på å skape noe - og ting er på gang! 

Allerede til helgen har jeg arrangert en spennende fotoshoot for meg selv - og jeg kan knapt vente! Spennende modeller - på spennende locations - og målet - det er en like spennende fotokonkurranse - som jeg gleder meg veldig til!

Det er når dagene og ukene er som mest hektiske med ordinære sysler det er viktig å sette av tid til å gjøre noe som gir ny energi og kreativ glede! - og for meg er topp prioritet da, foto!

Jeg har hatt besøk av en liten baby, for en fotoshoot - og gleder meg til å vise dere et par smakebiter :) 

Om litt hører dere fra meg igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar