mandag 9. april 2012

Påskens siste dag











































En påske etter mitt hjerte! Sosial og aktiv! I dag er det ro og ettertanke - tenke på alle gode stunder påsken har gitt, sammen med familie og venner! Hver dag en ny overraskelse - og gledelig sammenkomst med mine kjære! God mat - herlige middager - og fine turer med Era, i snø! Tenk at det skulle komme snø nå i april! Det får en kalle sen vinter! Men Era ble lykkelig over florlett snø som lå i tykke pudderlag på bakken. Hun elsker å løpe fort, fort, med nesen boret langt ned i snøen! Lukte seg frem i andres fotspor - og snuse inn alle luktene som ligger gjemt under snøen!! Å gå tur med henne er like moro hver gang - sent som tidlig! Nå fyrer vi i peisen, boken ligger og venter på meg - og kanskje blir det en kopp te - eller god limonade, som jeg fikk av en av mine middagsgjester i går! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar