mandag 23. april 2012

Maskros, muffins og maki!





























Endelig er maskros-lampen på plass - over spisebordet! Jeg har beundret den siden jeg så den første gang - og nå er den endelig min! Herrrlig! Martha var så snill å ta den med hjem fra Trondheim. Designeren var inspirert av løvetannen, da han designet lampen - og det passer perfekt i huset vårt som er inspirert av naturelementer - sjøen og det rustikke! Mitt over 100 år gamle skipperhus omfavnet det lille supermoderne innslaget - som et friskt pust :))























I kveld som alle kvelder er huset vårt fylt med kjekke ungdommer - og da er det koselig med en overraskelse i ny og ne! Sjokolademuffins - vaniljekesam og friske bringebær, slo godt an med gjengen :)























Ooooog en egen med ekstra mange bringebær, til meg selv :)))
























Invitasjon til fantastisk maki - og sashimi, til Britt, gjorde lørdagen til et av helgens høydepunkt! Nydelig mat - og nydelig selskap.

I dag trosset vi den kalde nordavinden - og grillet i hagen - men maten måtte nytes innendørs. Bror, Lise og familien spiste sammen med oss - etter Lise, Era og jeg hadde tatt turen rundt Molnesfjellet :) Herlig søndag.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar