lørdag 24. mars 2012

De beste dagene ♥




Å le ukontrollert og hemningsløst er kur mot det meste! Å sitte i fjøresteinene sammen med en god venninne og snakke tull og tøys! Å gi blaffen i vind, vær og kalde temperaturer! Å dele en termos med kaffi! Hva kan konkurrere med det?? For meg var det noe av det beste som kunne skje - på en dag som denne!!

Fra å tilbringe ettermiddagstimer med mine aller beste Martha og Lise, med sjokolade og gode samtaler  - dro Anita og jeg luene godt nedover ørene - og lot timene fly avgårde i Bårevika!

Kvelden og natta fløy like fort - med god mat og vin - alvorsstunder - dype samtaler - og lystige fremtidsplaner - for Britt - Inger-Helen og meg! Min siste gjest holdt meg med selskap til fuglene sang sin morgensang!

Hjertestunder ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar