fredag 20. januar 2012

Wordfeud, kaffi og brunost!



Godmorgen! Det er fredag - og snart helg! Kveldstur i snø - og morgentur i slaps! Det er fortsatt mildt på Vigra - og den lille snøen som daler ligger igjen som slush på bakken, før den smelter helt bort! Men det er meldt kaldere vær - så da kanskje får vi litt snø! Jeg vet iallefall at Era hadde blitt kjempeglad! Hun som elsker snø!

Jeg fikk min nye telefon i går - og er veeeeldig stolt! Jeg er ingen storforbruker av telefoner - og har miljøbevist og økonomisk brukt min gamle Sony Ericsson til den absolutt ikke ville mer. Min nye mobil er en Samsung Galaxy SII, som ble kåret til årets beste telefon i 2011. Den overgikk iPhone og flere med den - så da må den vel være bra, eller :)) Jeg satser iallefall på at den dekker mine behov. Det skal ikke så mye til etter min gamle oldtidsmodell! Så nå kan du vel bare tenke deg hva jeg kommer til å bli hekta på!? Farsotten Wordfeud har jeg gledet meg til å få leke med! Jeg elsker jo det gode, gamle Scrabble-spillet, - og Wordfeud er jo nettop det.

Så nå - frokost - og Wordfeud, før dagens gjøremål :)) .....psst...de fine koppene er fra Riviera Maison - og er kjøpt på Karisma i Ålesund! Jeg har hatt de i noen år, men kanskje er de fortsatt i kolleksjonen :) Fine er de i alle fall :)) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar