mandag 2. januar 2012

Den første dagen

Den første dagen i året.

Jeg husker fortsatt den første dagen i 2011 - og nå skriver vi 2012. Link: Fra 2.januar 2011 - og et godt år ble det, som jeg ønsket meg! Motbakker har det så klart vært i 2011 også - men motbakker er til for at vi virkelig skal nyte det når vi når toppene - og toppene er til for at vi skal ha styrke til å klare nedoverbakkene.

En stille, fin og avslappet dag har den første dagen i 2012 iallefall vært,- med koselig besøk av Linda og barna - etterfulgt av middag med hummer, reker og fiskeboller, hos mamma og pappa!

Era og jeg har fylt opp turkvoten vår i dag også - og i morgen kanskje vi skal lete etter nye stier!

I kveld har jeg kost meg i godstolen med mye god underholdning fra skjermen - og nå venter boka mi! Den spennende boka av Jo Nesbø :)

Natti natt fra meg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar