lørdag 5. november 2011

Jeg - en Aafk supporter?

Jeg vet ikke jeg? - er jeg det? En medvindssupporter - eller "lørdagsupporter" som en venninne kaller meg! Jeg dukker nok bare opp når det er liv og commotion :) - men det er vel greit det også! Det finnes mange slags supportere - de trofaste - de fanatiske - de avmålte - og lørdagssupporterne!!  Jeg er iallefall revet med nå - som byen - Oslo - er farget orange & blå - med festglade og forhåpningsfulle sunnmøringer! Jeg ville ikke vært menneske om jeg ikke lot meg rive med! Morro - og levende! Jeg gleder meg i alle fall til nok en kveld på Rådhusplassen - som i dag ble åpnet som "Lille Sunnmøre", av selveste ordfører Stang!! Jeg gleder meg også til kamp - mot Brann i morgen, på Ullevåll!! Rett morro skal det bli!! Orange glede i Oslo ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar