lørdag 24. september 2011

Oslo og hjem igjen....




Lunch på Delicatessen, på Grunerløkka, - lærerike timer på skolen,- og en spasertur gjennom Oslo, i høstsol! Varme solstråler som varmet så godt! Trærne er fortsatt frodige og grønne, med unntak av noen som har kledd seg i sine vakreste høstfarger! Uteserveringen er fortsatt i full gang i Oslo`s gater - og det var temmelig fristende med et glass iskald hvitvin. må jeg innrømme!

Nå er jeg  hjemme etter enda en uke i Oslo - og tankene surrer rundt alle opplevelsene - og den bratte læringskurven i foto! Jeg føler meg utrolig privilegert som får studere ved Nordic School of Photography!

Nå skal jeg kose meg sammen med mine kjære, i helgen! Uansett opplevelser her i verden så er det ingenting som kan konkurrere med å komme hjem til sønnen min......og lille Era!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar