torsdag 21. juli 2011

Era, jenta vår har fått sin første løpetid :)

Hun har vært så annerledes de siste dagene - og i dag fikk jeg svaret på hvorfor! Vi var innom dyrelegen for å kjøpe nye bånd (etter at Era har tygget de opp, de siste dagene), - og da kunne en av dyrelegene fortelle meg at det mest sannsynlig er løpetid som gjør at hun har forandret seg slik de siste dagene! Jeg merket det egentlig først i går, men i dag har hun vært helt merkelig! Så avhengig av meg, - fotfølger meg over alt,- vasker seg i ett sett,- er rastløs,- skvetten,- veldig til å snuse og dra når vi er på tur,- og i dag har hun bjeffet i vei på to av våre besøkende, som kom litt brått inn på kjøkkenet, mens hun sov! Hun satte i en skikkelig bjeffesalve! Helt ulikt henne! Stakkars lita! Hun vet vel ikke helt hva som foregår!
Edit: Selv om Era er mer rastløs, så sover hun også mer! Bare jeg er nær, så legger hun seg ned og sovner! Vanligvis vil hun helst ligge på terrassen eller i hagen, men nå vil hun altså være nær meg! Litt koselig synes nå jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar