onsdag 29. juni 2011

Inspirerende møte...



I dag har jeg hatt et inspirerende møte med Endre, på koselige Nomaden Kafè, i Ålesund! En kreativ og interessant mann, som er midt i planleggingen av et skuespill - en forestilling om og med eldre mennesker! Han har mange planer og spennende tanker om hvordan det hele skal bli - og komme til liv!

Oppe i alle desse kreative og spennende tankene har til og med jeg fått min plass! Jeg får ansvaret for litt av materiellet som skal brukes i scenografien - i tillegg til min egen lille utøvende kreative del - i form av fotografier!

Jeg kan ikke fortelle så veldig mye ennå - men skal røpe litt mer - etterhvert som ting begynner å ta form! Det blir iallefall en spennende prosess!

Er jeg ikke heldig? Tenk så spennende å få jobbe med en så kunnskapsrik - kreativ og flink mann - som Endre!!!

Lucky, lucky me :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar