tirsdag 21. juni 2011

Era...

Jenta vår! Vet det er mange som lurer på hvordan det går med henne - og det kan jeg bare fortelle - at hun har det strålende! Hun er forhåpentligvis snart fullvokst.....for hun har blitt både stor og tung nå....synes vi! Men det er jo slik hun skal være - så hun er bare supersunn og frisk! Hun får iallefall gode skussmål hver gang vi er inne hos dyrelegen og kjøper for! Jeg lurer meg til at de titter litt på henne - og kjenner litt på henne, så vi vet om hun har det bra - og ikke blir for tung!

Hun er sosial og veldig godt likt av alle! Både 2 beinte og 4 beinte! Mine foreldre, som alltid har vært redd hunder, har smeltet for henne - og enda til vært "barnevakt". Det var noe jeg ikke hadde forventet - eller trodd skulle skje! Hun er så lett å like, så rolig, stille og vennlig, sier mamma! Ikke noe tull og krumspring - bare kos!

Hun synes det er topp stas å bli med på fotballkamper - når tante-barna mine spiller. Da er det alltid mange barn som vil hilse på - klappe og snakke med Era! Da koooooser hun seg!

Hun har også fått et par guttevenner i nabolaget! 2 lekne og kosete unggutter. Favoritten er en brun labrador som heter Balder, men Boris er også skikkelig tøff og gøy å leke med, helt til han skal tøffe seg i overkant mye. Da gjemmer Era seg! Hun og Balder avluttet leken i går med å ligge i gresset og gnike snutene mot hverandre - og kosebite! Skikkelig søte! Eierne til Balder hadde ikke sett han slik med en annen hund før - så det er ingen tvil om at kjemien er på topp.

Era er veldig glad i å møte nye mennesker - og er svært sjelden skeptisk - hun liker å snuse litt før hun hilser - men det er slik Eurasieren er, har jeg skjønt. Litt forsiktige. Det var noe av det jeg fallt for - siden jeg er litt reservert overfor hunder selv - og ikke liker å bli løpt ned av fremmede hunder.

Era fortsetter å smelte hjerter ialefall - og vi har til gode å møte noen som ikke blir begeistret av den søte og nyskjerrige lille bamsevofsen vår! Bare å fortsette å skrive mail om det er noe dere lurer på som jeg ikke tar med i innleggene mine - det er bare koselig synes jeg!

Nå er det kvelden her - og jeg vil ønske alle en riktig fin juninatt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar