søndag 3. april 2011

Kvikklunchtur!





Endelig kom vi oss avgårde til "Fyllinga", ved Skodje, som alle skryter slik av,- og det med rette!! Slike flotte, preparerte løyper trodde jeg nesten ikke vi hadde på Sunnmøre! Dette gav virkelig mersmak! Bare synd at sesongen snart er over! Vi vet iallefall at det løypenettet skal benyttes flittig til neste år!

Jeg og min bror hadde med oss "valpene" våre! Simon lillegutt og Era! Turen ble tilpasset de små, så vi gikk ikke lange biten, men hygget oss i massevis! Simon løp på beina - og rente på rattkjelke! Han hadde så herlig kommentar: "Pappa, dette er den beste dagen i mitt liv"! Supersøt supergutt :)

Era ble litt virrete i det lange båndet og jeg skulle ønske vi hadde sele istedet for bånd, men hos veterinæren anbefalte de elastisk bånd nå som hun er så liten! Era tok noen turer ut i grøfta - mellom beina mine og rundt i ring, men vi kom oss fremover - og bemerkelsesverdig uten fall :)

Med suppe, kvikklunch og kaffi i sekken, fikk vi en skikkelig kvalitetspause, før vi snudde nesen hjem :) Era hadde også med et lite måltid - et nydelig, tørket griseøre - vannflaske - og så stjal hun like gjerne en upåvoktet brødskive av broren min også! *Hihi*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar